Re: oscilátor

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Březen 25 06:20:44 CET 2022

Zdravím,

občas vídám jako krystal zapojenou součástku asi 2*3mm (asi smd 3225
pouzdro), ale nemají tam kolem žádný kondík  a oba vývody jdou do CPU.
Říkám si, že to nemůže být krystal leda by měl tak nízkou kapacitu nebo
to přesto kmitá i bez kondíků... . Proto píši, že to asi není krystal,
ale on to asi bude. Tři vývody to nemá bych řekl leda by byl někde
prokov pod. Nevíte jaký je trend nebo co to používají ?

Jirka