Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 24 17:39:52 CET 2022

[preposielam]

Ahoj,

ktosi spominal, ze si da do pamati priebeh v case t1 a potom to iste v
case t2, a urobi sa rozdiel, len sa mi to nechce dohladat. Ale mozno
meranie obalky spektra urobi tu istu funkciu... Ty s analyzatorom ale
merias temer kazdy den, takze to vies lepsie ako my vsetci ostatni.

A potom sa este ospravedlnujem, namiesto osciloskopu ma byt
analyzator. Ale kto vie ako to ten spektrak vlastne meria...

A.

modra krivka je clear write, ta sa obnovuje pri kazdom merani. Cierna
krivka je max hold, uklada maximum z kazdeho merania. Casto sa pouziva
na zaznamenanie obalky premenliveho signalu.

št 24. 3. 2022 o 15:31 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):