Re: Radar senzor z auta - použití v automatizaci

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Březen 23 22:37:52 CET 2022

By mě zajímaly podrobnosti, třeba jak moc je to směrový, či jaký
informace to poskytuje, jestli jen vzdálenost a rychlost, nebo i nějakej
směr.

Na kole jezdím jen na táboře, ale hodně jezdím na skejtu. A protože
Pražští radní asi milují dláždění chodníků, tak čím dál víc jezdím po
silnici. Otázka je, jestli by to bylo použitelný třeba v kapse. Že by se
k tomu připojilo něco, co by podle počtu aut za mnou jednou za čas
několikrát píplo do sluchátek, nejlépe tónama podle jejich rychlostí:-)

PH