Re: Radar senzor z auta - použití v automatizaci

René Damek rene.damek na gmail.com
Středa Březen 23 20:06:11 CET 2022

Jasně že mi neřekne nic o řídiči. Mě umožňuje výběr stopy na silnici, s tím, že se případně uklidím když něco jede. Když jezdím v zimě s čapkou pod helmou tak slyším kulový. S radarem vidím i kolik aut mě bude míjet. Tuhle investici do kola považuji za jednu z nejlepších. Ale to už jsme mimo téma vlákna. Já to nahodil s tím, tě funguje fakt spolehlivě a tuším že s ním komunikuje i jiný výrobce, než Garmin. Tuším Eahoi Bolt.
RD

________________________________
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> on behalf of Zdenek <zdej na atlas.cz>
Sent: Wednesday, March 23, 2022 5:58:56 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Radar senzor z auta - použití v automatizaci

Taky jsem ho nějakou dobu zvažoval. Na kole jezdím hodně a jednu vážnou nehodu už mám také za sebou. :(

Zatím jsem došel k tomu, že ho nepotřebuji. Garmin upozorní na auto vzadu, ale to většinou stejně slyším. Důležitější informace by byla, jestli mne řidič auta registruje a vyhýbá se s dostatečným odstupem. To mi ale Garmin neřekne…