Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

balu balu na k-net.fr
Středa Březen 23 13:47:33 CET 2022

Ahoj, ano, tato cast nebola az taka tazka. Ale teraz prichadzaju vsetci
diablici a detaily. Pavel Hudecek naznacil niekolko.

Metoda funguje perfektne. Vyratali sme 142 uzlov a to je presne rychlost
(140-145 kt), ktoru letim, ked pristavam s Airbusom :-)

Skusme to rozviest, ze ako sa to da cisto pasivne, len s pouzitim
spektraku na stole a anteny na streche odmerat

b.