Re: Radar senzor z auta - použití v automatizaci

René Damek rene.damek na gmail.com
Středa Březen 23 06:51:22 CET 2022

O radarec v autě nevím nic. Nicméně sám používám radar od Garmina na silničním kole a ten funguje velice dobře. Tak máte další námět na zkoumání 😁
RD
________________________________
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> on behalf of DeeJay <deejay na email.cz>
Sent: Tuesday, March 22, 2022 10:18:38 PM
To: hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Radar senzor z auta - použití v automatizaci

Ahoj všichni,

v sobotu večer jsem se náhodně potkal na silnici se srnou a rukama mi
prošly senzory z přední části auta, nejzajímavější součástkou je
bezesporu radarový senzor vzdálenosti.
https://photos.app.goo.gl/jS7i3stEytZVbY6C9
napadlo mě zda by šel použít i mimo auto. Bohužel informace o pinoutu a
nebo popisu komunikace se mi nikde nepodařilo najít. Někde jsem našel
zmínku, že je tam napájení a dále CAN H a L. No to je tak vše co jsem
zjistil. V poměru cenu k průmyslovým radarům to vlastně není ani drahé,
horší bude to nějak ovládnout.
Nezkoumal to někdo ? rád bych to rozchodil třeba s PLC - aplikací by na
to určitě byla hromada.

Díky

Jara