Re: Měnič pro CCFL trubici.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 22 16:56:21 CET 2022

Já jsem řešil podsvětlení displeje dvěma tenkými trubičkami u jednoho
měřícího přístroje. Chovalo se to úplně stejně jako popisujete, někdy se
nemusel člověk něčeho dotýkat a po dvou hodinách najednou displeji stejně
zhasnul. Sehnal jsem nové ty trubice a výměna nepomohla-chovalo se to
stejně nakonec jsem ze zoufalství celý displej předělal tak že tam místo
trubice svítí LED pásek s bílými diodami ke kterému jsem tam dodělal
vlastní zdroj. Nepodařilo se mi ani po dlouhé době  různých laborací
donutit ten měnič k trubici ke stabilní činnosti. Mám takový pocit že když
ta trubice svítí tak tam hraje roli i kapacita té trubice vůči tomu
rámečku.