Re: Nástroj pro tvorbu vlastní sukýnky pro 3D tisk

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Březen 22 10:30:45 CET 2022

Já se přiznám, že v openscadu jsem naprostý nováček a tohle jsem vzal z
nějakého komplexnějšího příkladu co tam byl, proto ten zbytečný union.
Dokonce se mi ani nepodařilo dole udělat paprsky na uchycení k modelu,
ale to řeší vnitřní brim ve sliceru (to umí slic3r development)

Ještě jsem uvažoval nad šikmou sukýnkou, že by se to řezalo po 0,1mm,
ale nedal jsem to dohromady. Pokud by jste to někdo vyhodil levou zadní,
tak bych byl moc vděčný.

Děkuji, JL.