RE: Měnič pro CCFL trubici.

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Březen 22 01:58:01 CET 2022

Ze by inovace? Ten autopilot z traktoru co jsem mel na stole ja, mel ten
menic zality. Original jsem nesehnal a navíc to včera bylo pozde... Takze se
tam dal jiny, urceny do monitoru. Ten se tam ale nevesel a tak se vyrabela
nova bocnice s vyboulenim pro nej. U me ten puvodni menic ale nesel uz
vůbec.

PS. A jakou statistiku ma Tvuj pocitac? Kdyz jsem komentoval hlasku co to
pise pri zapnuti "autopilota", ze tam spis ma byt "Pred vjezdem na
komunikaci zvednete pluh" na me majitel vytahl par statistik. Treba o sloupu
uprostred pole - poslední expert ho trefil celne....

Radek (benedikt2hw.cz)