Re: rychlé ověření kapacity USB flash

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Březen 21 16:23:42 CET 2022

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 21. 3. 2022 15:19:57
Předmět: Re: rychlé ověření kapacity USB flash

> Protože je to jednodušší k naprogramování a rozdíl zanedbatelný.

Zanedbatelný? To se mi nezdá ani z pohledu rychlosti, ani z pohledu "opotřebení" toho média. Schválně si porovnej, za jak dlouho uděláš image přes Win32 Disk Imager a za jak dlouho nahraješ soubor stejné kapacity. O opotřebení v oblasti FAT není pochyb.

Uznával bych jedině, že takhle se nemusí restaurovat filesystem a teoreticky se mohou zachovat stávající data.

> Otázka je, zda budou obsahovat FF, nebo jen data jiných souborů po
> přetočení adresy modulo 20 giga. Případně první data budou přepsána těmi
> přeteklými.

Na tuhle otázku ten soft odpověděl - očekával data, dostal FF. Ve skutečnosti, pokud bych nenašel na konci soubory s FF, tak to znamená, že jsem v nějakém přeložení.