Re: rychlé ověření kapacity USB flash

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Březen 21 13:13:11 CET 2022

Ahoj,

jsem trochu překvapen, že se všechny software snaží vytvářet soubory. To je trochu neefektivní, protože to znamená mnohem víc zápisů do oblasti FAT než by bylo nutné. Protože se mi nechtělo nic psát, tak jsem použil ten h2testw.

Test dopadl v zásadě podle očekávání. Tedy zakoupená 32GB je ve skutečnosti jen 20GB.
Vzhledem k tomu, na co má daná flash sloužit je to celkem jedno. Jen bych nějak chtěl "vymaskovat" tu nepoužitelnou část. Bohužel program mi neřekl, která to je :(, ale zase po něm zůstalo 32 hezkých souborů.

Skoro bych si myslel, že pokud vyhledám ty, které obsahují 0xffffffffffffffff a nebudu na ně sahat, zatímco ty které obsahují jiné sekvence, ty smažu, tak že to bude OK.
Nezkoušel to někdo?

------------
The media is likely to be defective.
20.6 GByte OK (43355968 sectors)
10.5 GByte DATA LOST (22145216 sectors)
Details:218.3 MByte overwritten (447232 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
10.3 GByte corrupted (21697984 sectors)
181.5 MByte aliased memory (371712 sectors)
First error at offset: 0x000000051fc68000
Expected: 0x000000051fc68000
Found: 0xffffffffffffffff
H2testw version 1.3
Writing speed: 6.46 MByte/s