technicka - vypnuti GPS nad casti uzemi

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Březen 21 11:28:23 CET 2022

Mě by spíš zajímalo, co udělá běžný smartphone, nebo autonavigace který umí
GPS i GLONASS, když by rusové záměrně začali přes GLONASS posílat nesmysly.
Vojenská technika určitě nebude používat veřejnou verzi GPS a GLONASS, ale
i tak si myslím, že by dokázali spoustu věcí rozbít.

Kdysi jsem o tom viděl hezkou přednášku, ale nedaří se mi ji najít.

https://www.root.cz/zpravicky/studenti-zfalsovali-gps-signal-a-unesli-jachtu-za-80-milionu-dolaru/

--
Martin Vancl
/* odeslano z mobilu */