Re: rychlé ověření kapacity USB flash

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 20 12:27:58 CET 2022

Total Commander a jistě i další souborové managery.
Funkce "synchronizace adresářů".
Do nějakého adresáře na disku nachystat vhodný testovací obsah o
požadované délce.
Ta synchronizace to tam zapíše a pak po sobě zverifikuje. Je to
samoobslužný proces, jen na konci ukáže OK/NOK.

Vzhledem k pomalosti USB flash asi nebude problém to pustit na několik
těch klíčenek souběžně a odejít na jarní procházku.

PL