Re: rychlé ověření kapacity USB flash

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 20 11:59:17 CET 2022

Takový program sice nemám, ale myslím si že by šel za chvilku udělat
třeba v Pythonu

Ale domnívám se, že nahrání sektoru bude trvat stejně i při normálním
zápisu dlouhého souboru. Takže bych tam nakopíroval několik filmů a
zkusil jestli jdou přehrávat.

To kopírování bych udělal batkou, která např. nakopíruje jeden adresář
na všechny jednotky E-J, takže stačí všechny flashky nastrkat do HUBu a
po obědě zkouknout výsledky.

PH