Hybridni menic komunikace

Neděle Březen 20 11:05:09 CET 2022

Tak jsem presel na pokusy skrz RS485, zapojené to nějak je - odpor 120R,
bias 0mV, nevím jestli je A=+ a B=- nebo obráceně?
Konkrétního protokolu jsem se nedobral, ale má to být určeno asi ke
komunikaci s BMS a to by snad měl být nějaký standard.
Máte někdo nějaké tipy? Může to být MODBUS ale tam se zatím s nějakými
náhodnými příklady nechytám...