Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

AZE aze na seznam.cz
Sobota Březen 19 19:45:16 CET 2022

Nemělo by tam být spíš "...že se jedná o těžkou vodu..."? Spíš hoodně
těžkou?
1 atmosféra na 1 metr běžné vody je docela dost.
aze

Třeba věty: "Často se vyskytují mylné informace, že hodnota
v atmosférách odpovídá hloubce v metrech. Tento předpoklad by byl
správný pouze v případě, že se jedná o čistou vodu bez hnutí a o stále
teplotě. Prakticky se tomu tak ale nestane."

Jak ovlivní reálnou odolnost to, jestli je voda čistá nebo ne? Ta
špinavější bude mít větší "průměrné molekuly", takže těžko poleze do
hodinek snadněji než chemicky čistá voda.
A stejně tak s "vodou bez hnutí". Dynamický tlak i při celkem rychlém
pohybu bude vůči statickému tlaku pravděpodobně zanedbatelný.
Stejně tak u stálosti teploty. Pokud teplotní změny nebudou skokové, tak
by jejich vliv taky neměl být až tak zásadní.

PL