Re: Konečně IoT tarif na SIM

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 19 19:06:46 CET 2022

Já se chystám to určitě  vyzkoušet. Ale vzhledem k tomu, že je datová asi
volání nepůjde.
Mám nějakou "testovací" SIM s 3GB daty/měsíc a tam jde posílat i přijímat
SMS, tečou data, ale dovolat na ni  se nelze ani z karty volat nejde.
Předpokládám, že to bude podobné.
Na různé otvírače bran by to bylo ideální ( prozvoněním ) ale tohle je
primárně  pro internet věcí.