Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 19 18:33:31 CET 2022

Dne 19.3.2022 v 17:46 Aleš Procháska napsal(a):
> Ten hodinářský trik je úchylkoměr, který měří průhyb sklíčka nebo dna hodinek. Když nejsou hodinky těsné, nevznikne přetlak a sklíčko se neprohne. Děláme takhle výstupní kontrolu potápěčských počítačů, jenom ne pod skleněným zvonem ale v ocelové komoře :-)
Díky za osvětu. Teď po druhém vysvětlení už si to snad budu pamatovat i já.

Dne 19.3.2022 v 17:52 Aleš Procháska napsal(a):
> Při jednorázovém testu je to jedno, při opakované zátěži to už vliv má. U některých konstrukčních provedení gumové těsnění při stlačování "pracuje" a může se mezi něj a těsněnou plochu dostat písek nebo jiná nečistota.
Nojo. Ale pletu se, že ani Vy si nemyslíte, že by to ti hodináři mysleli
takhle?
Podle mě je to z jejich strany jenom stanovení v reálu nesplnitelných
podmínek.
Něco ve stylu "budu ti celý život věrný, pokud tobě bude stále 20 a
budeš stále stejně krásná ...".

PL