OT: jednotka zdravosti --> Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Březen 19 17:25:59 CET 2022

... což mi připomíná, že jsem se včera zastavil na nákup v německu. Tam
mají značení potravin barevnou stupnicí s písmeny A až E, jako třeba u
spotřeby praček. Trochu by mne zajímalo, podle jakého pravítka se to
měří. Chvíli jsem se bavil porovnáváním a musím konstatovat, že to je
opravdu magické. Například solené brambůrky mají "D", zatímco paštika má
"E". Asi to vyjadřuje, jak moc to chutnalo hlavnímu ochutnávači.