Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Sobota Březen 19 15:50:10 CET 2022

Já bych snad při sobotním odpoledni zmínil, že ony ty hodinářské
vodometry, lépe řečeno výška vodního sloupce jsou běžnou jednotkou i u
venkovního (tzv. outdoor) vybavení.

Stany, žďářáky - jakkoliv u nich máte odolnost měřenou výškou vodního
sloupce, jde o spíše o druh jednotky tlaku, než o myšlenku do jaké
hloubky by se člověk měl v daném stanu potápět.

Osobně bych preferoval tlak v Pascalech, když už máme to SI, ale
marketing a zvyklosti jsou věcí jinou. A lidé v outdoor komunitě vědí,
že X mm sloupce odpovídá přísné noci na deštivém Islandu, zatímco pro
poklidný večer s rosou u Berounky postačí tlak/výška vodního sloupce nižší.

K praktické zkušenosti: telefon ip67 mám už druhý od nejmenované
jiho-korejské firmy, běžně je používám v dešti a mám v kapsách
promočených bund a dresů, což bylo jedním z posledních momentů mé
poslední Blackberry. Ale na plavání bych je apriori nebral, on ten USB-c
asi není stoprocentně z nerezu.

JD