OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Březen 19 06:23:19 CET 2022

Len poznamka k GPS a polohe.

Zdielane (poziciavane) kolobezky vyzaduju realne GPS stale, jednak pre to,
aby bolo jasne odkial si ju clovek pozical a kde ju nechal ( nalozenie do
kufra a prevoz do ineho mesta nie je OK)
A jednak podla map obmedzuju rychlost v pesich zonach.

Fiktivne GPS by vedelo urobit s obmedzovanim rychlosti celkom paseku.

Android obycajne nema oddelene povolenie na BT, ma to spojene s polohou.
Takze na pouzivanie BT vyzaduju apky povolenie k polohe, aj ked napr. GPS
vobec nepouziju.

Novsie androidy automaticky odoberaju povolenia apkam, ked nie su nejaky
cas pouzivane. Samozrejme pridelenie/odobratie povoleni je mozne aj rucne.

Dodo

Dňa pi 18. 3. 2022, 22:26 sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napísal(a):