RE: FVE - základní poznatky

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pátek Březen 18 18:53:28 CET 2022

Jediná výhoda většího úhlu je kvůli sněhu. Pokud Vás toto trápí, tak bych to
možná řešil.
Z pohledu solárních zisků bych se tím vůbec netrápil.
Kotvící body jsou nakresleny v dokumentaci a většinou jsou přibližně v těch
1/4 nebo 1/3 podle velikosti panelu.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: pátek 18. března 2022 18:27
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: FVE - základní poznatky

Jak nejlepe podeprit panel na malo sikme strese (asi 20°) ?
Logicky bych řekl, že v 1/4 a 3/4 priblizne, jak to vyjde na tasky? Nebo je
optimalnejsi konfigurace?

https://hadex.cz/g509d-hybridni-menic-napeti-revo-vm-plus-5500-48-55kw48v/

https://www.sorosolar.com/sorotec-revo-e-plus-series-hybrid-energy-storage-i
nverter-product/