Re: Python - nástroj na editaci rozsáhlých skriptů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 18:25:13 CET 2022

VScode používám na jednodušší věci, ale netuším jak ho nakonfigurovat,
aby v něm tohle fungovalo.
Na můj vkus je málo klikací:-) Ale kdyby byl link na nějakej popis "pro
blbý", jak ho pro daný účel nakonfigurovat, tak se mu nebudu bránit.

PH