Kviz na pondelok

balu balu na k-net.fr
Úterý Březen 15 10:11:08 CET 2022

Ahoj,

ceziove oscilatory su dva typy. Ceziova fontana, co je presne ako vravis
velka, zlozita opticka lavica, ktora je draha ako slak. Presnu cenu
neviem, existuje ich len par. Su to v sucasnosti najpresnejsie hodiny.
Za nimi, co sa tyka presnosti nasleduje aktivny H maser, ten stoji
radovo 250 k. Potom pasivny H maser.

Nasleduje kompaktny ceziovy oscilator, ktory sa zmesti do 3U chassis, co
uz je standardny produkt, ktory sa da kupit za priblizne 50 k. Potom
rubidium.

b.