Kviz na pondelok

balu balu na k-net.fr
Úterý Březen 15 08:36:42 CET 2022

vystup je urcite 10 MHz celociselne. Co som priebezne videl je
kombinovany fazovy zaves. Krystalovy 10 MHz oscilator sa pouzije na
vyrobu rozumneho racionalneho nasobku 10 MHz. U vodika (1 420 405 751,77
Hz) napriklad 1 420 400 000 Hz, zmiesa sa a ziska rozdielova frekvencia
5751,77 Hz. Rovnaka sa vygeneruje druhym syntezatorom (zavesenym na
rovnakych 10 MHz), zmiesa a vysledok sa a pouzije na riadenie frekvencie
referencneho oscilatora 10 MHz. Ak tomu spravne rozumiem. U cezia to
bude podobne. Cim vyssia prvotna frekvencia, a porovnavacia tym vyssia
presnost celeho procesu.

b.