Kviz na pondelok

balu balu na k-net.fr
Úterý Březen 15 07:53:53 CET 2022

postupne sa menia metody merania merani parametrov antihmoty, cim sa
zvysuje presnost. Odkedy sa zacalo, zlepsili sa o nejakych 6-9 radov. V
sucasnosti sa pouzivaju metody zalozene na Peningovych pascach a case a
frekvencii. Vela obrazkov je napriklad tu

https://indico.cern.ch/event/1031031/attachments/2236955/3791769/2021_DETECTOR-SEMINAR_SU_FINAL.pdf

Ak tomu spravne rozumiem s antihmotou si vyrobili maser. Mozes porovnat
s maserom na normalnu hmotu :-)

https://cds.cern.ch/record/2702758/files/SPSC-P-363.pdf

b.