Re: Kouzelné čtení

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 14 11:52:55 CET 2022

On 28.12.2021 21:47, Šerých Jakub wrote:
> Zdravím!
> Vnoučata dostala k vánocům knížky "kouzelné čtení".
> https://www.kouzelnecteni.cz/co-je-kouzelne-cteni/
> [...]
Táta Geek (který kdysi tužku rozebral a popsal zde
https://tatageek.blog/2021/01/28/jak-funguje-albi-tuzka/) mi dal prostor
na hostování série článků o tom, jak se leze do cizích fileformátů a jak
rozebrat obsah, který se nahrává do těch tužek. Kdyby to tedy někoho
zaujalo - první tři díly vyšly nedávno, ještě jsou tam další v záloze.
Jsou psány poměrně dost povrchním "Arduino stylem", inžinýrům doporučuji
nečíst, případně se předem intoxikovat. ;)

https://tatageek.blog/2022/02/28/jak-funguji-bnl-soubory-pro-albi-tuzku/
https://tatageek.blog/2022/03/07/zaklady-zpetneho-inzenyrstvi/
https://tatageek.blog/2022/03/14/hacking-a-cracking-bnl-souboru-pro-albi-tuzku/

--