Dvojstranny tlacitko prepinac

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Březen 14 09:29:56 CET 2022

Pokud se nebude trvat na aretaci krajni polohy, pak by vyhovovala
sestava od Eatona (tuhle jsem montoval):
joystick M22-WJ2H-2P + kontakty M22-K10 + předstihove kontakty M22-K10P

Existuje i aretovany joystick M22-WRJ2H, ale ten jsem nemel v rukach,
jestli by tam sly dat predstihovky. Teoreticky ano, ale v katalogu
o tom neni zminka.

Kod joysticku je pro smer vlevo-0-vpravo. Kdyz, tak ostatni si najdete
v katalogu.

JURP