Re: Dovoz benzínu z PL

Pikulik picom na volny.cz
Neděle Březen 13 09:16:35 CET 2022

V pátek jsem s autem zase bojoval.

Víčko plováku nejde sundat bez demontáže nádrže, díra v podlaze je malá.

Hadičku s balónkem mám. Používám při výměně filtru. To funguje na pár
deci, ale dojit 50l nejde.

Když připojím místo balónku čerpadlo, tak nasaji pár deci a potom
vzduch. Za chvíli mohu odsát zase trošku. V nádrži jsou údajně přepážky.

Dostal jsem tip vytlačit naftu z nádrže vzduchem. Když se mi podaří
ucpat odvzdušnění tak to zkusím.