OT Moderni hodinky ... elektrika je v nich taky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Březen 11 18:22:16 CET 2022

Nedávno jsem věnoval několik nástěných hodin kolegovi.
Vadilo mi tikání a pohyb ručiček, které vadávaly zvuk.
V práci jsem měl nástěné hodiny, kde šel chod úplně plynule bez tikání.
Nejsem si jistý firmou bo tam už od června nedělám.
Odvelel jsem se trvale do starobního důchodu s tím, že si budu dělat na
svém.
Když bude zájem tak cinknu do práce ale poněvač se firma stěhovala na
Bořislavku
tak nevím zda tam kluci ještě jsou.
To jen tak.
Jindra Polívka