Re: schéma měniče

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Březen 11 18:10:37 CET 2022

Při dostatečně velké kapacitě na výstupu a malém odběru se skoro každý
šváb dostane do diskontinuálního režimu s velkými pauzami. A při ještě
větší se tím způsobené zvlnění sníží tak, že přestane vadit, teda pokud
vedle toho člověk nemá spát:-)

No a pak přichází otázka, zda je potřeba umravňovat zbytečně velký
měnič, nebo je lepší použít vlastní, rovnou udělaný pro dané použití, s
jistotou správné volby hodnot, který je součástí mojí desky, nikoli
přibastlený. Takže mi obvykle vyjde vhodnější tam přidat pár malých
součástek dle DS a hotovo:

Vzhledem k současným problémům s dostupností je akorát dobré nakoupit
přiměřený počet IO+L+D do zásoby.

PH