Re: schéma měniče

Pátek Březen 11 15:24:53 CET 2022

no když námět na bastlení - pokud to má být galvanicky oddělené, má to
mít velmi nízkou kapacitu primár-sekundár a má to mít malou vlastní
spotřebu (tuším že pod 0,5 mA), dávám tam neregulovaný měnič - výstup z
555 přes oddělovací kapacitu do trafa. Na druhé straně usměrňovač. Ale
je to na pidi výkony, 15V 50mA je už strašně moc. Těch 5 mA by to ještě
dalo.

Anděl