Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 18:13:30 CET 2022

To jo.
Ale kompresor bývá v ledničce vždy úplně dole. Pokud z něho vede trubka
nahoru, tak v ní musí ten olej kondenzovat.
Takže by mi přišlo celkem logické mít zpětný ventil někde dál po trati,
ne hned v kompresoru.
No ale asi ne.
Já mám dospělý kompresor, tak to nevím.

PL