Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 16:55:13 CET 2022

A je to opravdu nutné? Nenateče tam ten olej při stojícím kompresoru
samospádem zpět?
Nebo to nějaký zpětný ventil nepustí?
To by pak v ledničce přece musel být problém, že by se ten olej vytlačil
za kompresor a do sání by se ho asi zpět dostala jen část, ne?

PL