Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 16:04:55 CET 2022

Jako odlučovač oleje dobře funguje zrovna PETka, vycpaná zmuchlanýma
papírovýma utěrkama nebo v nejhorším i hajzpapírem.
Samozřejmě vstup zaústit až na dno pod papíry, výstup nahoře.
Při větším průtoku případně ještě na výstup kulička z molitanu, kdyby se
vytrhla nějaká vlákna z papíru.
Průchodky (třeba kousky pneumatických trubiček) do víčka zalepit tavnou
pistolí.

PL