KiCAD - otazka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 10 14:48:42 CET 2022

[preposielam]

Ahojte,

skusam novy KiCAD 6.0.2 a vsimol som si taku zaujimavost. Ked mam na doske
socket-DIP8, tak, ked prejdem kurzorom priblizne do stredu a stlacim "M"
tak sa selektuje socket a pri jemnom pohybe mysou skace cely footprint o
0,01mm. Je to najlepsie vidiet na dierkach padov, ktore skacu spolu s
mysou. Chcel by som sa spytat, na co je tato funkcionalita dobra a kde sa
to da vypnut? Mna to pri praci rusi. Teda stravil som vcera asi hodinu, nez
som na to prisiel... A potom po troch hodinach mi KiCAD padol... Este, ze
su kdesi zalohy a nebola to verzia final. To by ma naozaj trochu nastvalo.
Inak sa zda, ze dost popracovali na celom systeme a vcelku sa mi zacina
pacit.

A.