Programování arduino mini pro

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 12:42:25 CET 2022

Ahoj,

co by arduino lama se snažím nahrát program do arduino mini pro.

V desce byl ve výchozím stavu nahrán program blink a ledka blikala, tedy
předpokládám, že zavaděč už tam je.

Mám RS232 to TTL převodník s CH340G, klasický 4 drátový, ale co jsem se
díval, neměl by to být problém.

Jednou se mi nějak záhadně program nahrát podařilo, ale ať zkouším co
zkouším, fakt se mi už nedaří.

Převodník mám přepnutý na 5V, těmi napájím i arduino.

COMport mam zvolen správně a jako takový funguje, nastavení prostředí mám:
https://snipboard.io/40PMHm.jpg (zkoušel jsem i 5V, ale to má vliv asi jen
na frekvenci?).

Z toho popisu úplně nevím, jak zacházet s tím reset tlačítkem. Zatím to
dělám tak, že držím, připojím napájení do arduina a v Arduino studiu kliknu
nahrát.

Pak když vypíše něco jako "Globální proměnné zabírají 581 bytů (28%)..." tak
ho pouštím.

Poradí někdo? Děkuji. :-)

Milan