RE: Dovoz benzínu z PL

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 10 10:47:18 CET 2022

K tomu nasátí poradím ještě jednu věc, chce to delší průhlednou hadici a
udělat tam vlnku směrem dolů, pak bude nafta vidět dřív, než jí bude plná
pusa. Pokud to budete řešit přes to čerpadlo, tak bacha, že některý auta
mají v podstatě dvě nádrže (na každé straně jedna, hodně často to mají
čtyřkolky kvůli kardanu) a je tam přečerpávací čerpadlo. Takže se povede
vytáhnout zhruba půlka nádrže. Srovnat by to pak šlo otočením klíčku ve
spínačce, ale přečerpá to zase půl na půl.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, March 10, 2022 5:56 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dovoz benzínu z PL

normalne do nadrze hadici, nasat opatrne hubou a uz to tece :-) a pokud je
to uz 100% nepojizdne, tak zlodejsky dirka do nadrze, ale je to nepohodlny
zachytavat do "neceho" a pak znova do kanystru nebo auta.
prodavaj se precerpavaci pumpy s balonkem a hadici za par penez, ktery je
dobry mit doma na "vsechno".
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.