Re: Dovoz benzínu z PL

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 08:59:50 CET 2022

Jednoho takového jsem znal (tedy znám ho pořád, ale už nesyslí), ten si
v garáži syslil benzín ve 200l plechovém sudu. A když ho nasyslil a
došlo na zdražení, tak ho zase rychle vyjezdil, protože on měl ten
levnej benzín a tak mohl jezdit jako král. Mno a tím získal návyky
takové, že i toho drahého (kolik to bylo 15,- za litr po zdražení?) pak
spotřeboval mnohem víc.