Re: Re: Dovoz benzínu z PL

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Březen 9 22:37:49 CET 2022

Dva 20l kanystry za 37... Viděl jsem minulý týden u ONO frontu jako blázen
(hlavně auta). To byla cena asi 37. Dnes je cca 44. Tj cca 150kc navíc na
40l benzínu. Lidi tam museli čekat snad půl hodiny (za usetrenych cca
150kc). U náklaďáku bych to pochopil, ale travit tam takovou dobu s
autem... Stejně to za týden vyjedou a budou kupovat za 50...