Re: Dovoz benzínu z PL

AZE aze na seznam.cz
Středa Březen 9 22:33:52 CET 2022

Podle sdružení automobilových dopravců ČESMAD Bohemia by se měly okamžitě zastropovat ceny nafty na úroveň před útokem Ruska na Ukrajinu.
https://zpravy.magazinplus.cz/domaci/3292-dopravci-podezrivaji-cerpaci-stanice-ze-situace-zneuzivaji-a-navysuji-si-marze.html
aze

From: Jan Kuba
Sent: Wednesday, March 09, 2022 8:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dovoz benzínu z PL

Kontrola marží?  Já si bláhově myslel, že do toho stát nemůže kecat... to jako může?
To si nemohu dát marži jakou chci?

Jako otevřu si obchod, budu tam mít tenisky s hodně proužkama za 10 000 kč....   nikdo je nekoupí.
Budu tam mít stojan s naftou za 80 kč/ litr - nikdo to nekoupí.
Při nabídce služeb to tak dělám, dal jsem teď tak nesmyslnou cenu u jednoho projektu, abych se toho zbavil a.... nezbavil , zákazník to chce.
A to mi taky stát může zkontrolovat?