Re: Dovoz benzínu z PL

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Březen 9 20:47:50 CET 2022

Dne 9.3.2022 v 20:19 Jan Kuba napsal(a):
> Kontrola marží?  Já si bláhově myslel, že do toho stát nemůže kecat...
> to jako může?
> To si nemohu dát marži jakou chci?
> Jako otevřu si obchod, budu tam mít tenisky s hodně proužkama za 10 000
> kč....   nikdo je nekoupí.
> Budu tam mít stojan s naftou za 80 kč/ litr - nikdo to nekoupí.
> Při nabídce služeb to tak dělám, dal jsem teď tak nesmyslnou cenu u
> jednoho projektu, abych se toho zbavil a.... nezbavil , zákazník to chce.
> A to mi taky stát může zkontrolovat?

Špatně to vidíte, Antone Pavloviči.

Předseda vlády s ministrem financí apelují na národ, aby příliš
nekupovali PHM, protože část peněz končí u Putina. Důležité je to prý
proto, že, cituji:

"Tato válka má jediný cíl. Rozvrátit jednotu v České republice,
rozvrátit demokratické struktury v naší společnosti.“

Zdroj:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/omezte-spotrebuj-pohonnych-hmot-vlada-ekonomicka-vlada-s-putinem.A220309_170313_domaci_kop#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

Skoro jako bych sedl do stroje času a zase musel číst "Ztroskotanci a
samozvanci".

Docela by mně zajímalo, proč se to neřeší třeba snížením DPH nebo
spotřební daně. Jezdím si teď do Polska pro benzín a ovoce. Ne že bych
zrovna musel, ale sere mě zdejší přístup k problémům obyčejných lidí.
Rozdíl v cenách PHM v Polsku a u nás zhruba odpovídá snížení DPH, jenže
ten zbytek DPH (8% ceny) zůstane Polákům, a ne Stanjurovi. Asi ten
elektrikář ještě neslyšel o Lafferově křivce. Blil bych, velebnosti.

S ohledem na stanovisko ke svobodě slova po projevu ventilované
soudruhem prokurátorem střížem to raději nebudu dále rozvádět.

jf