mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 9 17:55:12 CET 2022

ja mam kleste dvoje, umi i nytovaci srouby = opak matice. jeste od MS
naradi nachod. ty ale uz nekdo koupil, asi
https://www.rivetfactory.cz/produkty .
na M3-M6 jsou to opravdu kleste
http://www.kleste.cz/eshop/905-jednorucni-nytovaci-kleste-na-maticove-nyty-rf-11-ms-11.html
ma M6-M12 je to racnovy system, ktery je super na vynalozenou silu i
manipulaci oproti mega klestim s dlouhejma pakama.
tady maj jeste original
https://eshop.killich.cz/eshop/nytovaci-kleste-racnove-ms5-m6-m12_8444.html
s touhle vybavou je prace s jeklama samozrejme "kreativnejsi" :-)
me je zaplatila jedna zakazka.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65