Re: Jak odpudit srnky před autem?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 9 08:34:33 CET 2022

mam tady pod plachtou pojizdneho jeepa grand cherokee 99, s "klokanim
ramem" a ten funguje treba i jako respekt pri davani prednosti na
kruhaci :-)
kdyz mrknu dnes na ceny benzinu, nafty a  LPG u
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik  , tak jednoduse excelem
zjistuju, ze jeep pri 20l/100 lpg zacina bejt lepsi nez ditete 1,6
benzim se 7,5l/100 :-(.
mozna pujde plachta dolu a konickovy auta se stane auto na bezny jezdeni .
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín