Re: Jak odpudit srnky před autem?

Jednou jsem v noci v Německu minul stádo divokých prasat. Najednou se ze
tmy vylouply šedý stíny, naštěstí byly hezky seřazený na kraji silnice,
takže se nic nestalo. Malý, velký prostě nějaká rodinka. Fakt je, že kdyby
byly před autem, tak bych je viděl dřív, ale jestli by to stačilo na moji
reakci a brzdění, to nevím.

A když je k vám prase otočný zadkem nebo bokem, tak oči stejně neuvidíte.

P.K.