Re: Jak odpudit srnky před autem?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 9 08:13:58 CET 2022

take bych rad vyresil, ale nefunguje nic, jen jet pomalu :-) je jedno
jestli v noci nebo pres den. proste jsou uz zvyknuty na vsechno. zvuk
auta, svetla, ani troubeni aby laskave popobehla ze silnice, protoze se
flaka na konci stada nepomaha. u nas je vetsinou relativne vyhled,
silnice v aleji a pole na obe strany, ale kde je les, nebo i jen hluboka
skarpa kde se zasiva a vybehne uplne nahodne, tam je to peklo.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín