Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 8 14:55:27 CET 2022

co mate za akvakompresor? nemate jen pricpanej vzduchovej filtr? U
levnych filtr nebyva a dost casto se ucpe prachem primo saci ventil a
profukuje.

Pripadne praskla membrana ... to by byl skoro zazrak kdyby vydrzela 5
let. Pouzivam kvalitni Sera vzduchovadla a i na tech odchazi.

RV