mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Vladimír newlad na centrum.cz
Úterý Březen 8 10:41:47 CET 2022

S dovolením se přidám s otázkou - občas potřebuji na nějakou konstrukci
tyhle lisovací závity do subpanelu, ale vždycky se s tím trápím, protože
se domnívám, že jsou na to třeba nýtovací kleště, a na pár kousků se
prostě nevyplatí je kupovat. Nebo to jde i bez nich? Máte s tím Radku
zkušenost? Díky!
VN