Re: LCD display - problém s body na konci řádků

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 6 15:17:15 CET 2022

Zkusil bych udělat obrázek se šikmou čárou 45st. 1 pixel tlustou,
prohlídnout (asi mikroskopem) co to udělalo a z toho vydedukovat, jak
jsou ty body organizovány. Bude to také záležet na pořadí bytů RGBA, to
prostě vydedukovat musíte. Posílám v příloze prográmek v Qt, který by to
měl umět vygenerovat. Ono to může skrývat různá překvapení.

Mrazík