Re: FVE - základní poznatky

Sobota Březen 5 16:46:14 CET 2022

Njn, ted mam brouka v hlave, jestli koupit u nas i kdyz bych to asi bral
na firmu bez DPH jako UPS nebo podle Vaseho odkazu nebo je toho mraky na
ali, asi vsechno +/- podobne...
Co se tyce protokolum nasel jsem na githubu projekt mpp-solar, kde jsou
asi vsechny bezne implementovany i zdokumentovany.

Zkusim asi rychle material nakoupit, dokud to jde a pak si hrat az
nebude co delat...